26.744Rangschikking in België
10.092.087Rangorde Wereldwijd
Maandelijks bekeken pagina's | 2.381 | |
Maandelijkse bezoeken | 589 | |
Waarde per bezoeker | -- | |
Geschatte waarde | € 653,57 | |
Externe links | 25 | |
Aantal pagina's | 79.800 |
Laatst aangepast: 04-04-2018 . Geschatte gegevens, lees disclaimer.
Bezoekers
Bezoekers geschiedenis Gemiddelde 90 dagen | ||
Rangorde Wereldwijd | 8.480.745 | 2.269.535 |
---|---|---|
Dagelijks Aantal Bezoekers | 13 | -34,62% |
Dagelijkse bezoekers rang | 9.657.652 | 2.773.065 |
Dagelijks Webpagina Bekeken | 0 | -26,47% |
Dagelijkse pagina bezoekers rang | 7.244.531 | 1.457.531 |
Pagina bezoek per gebruiker | 3,00 | +20% |
Inhoud
www.Lcl.nl
Topics: Organisatie, Onderwijs, Quest, Begeleiding, & Ouders.
- Populaire pagina
- infoweb.lcl.nl InfoWeb
- moodle.lcl.nl Moodle Lorentz Casimir Lyceum
- jaarboek.lcl.nl Lcl Jaarboek 2011 - 2012
- lcl.nl Ouders - Nieuws
De site heeft ongeveer 14 bezoekers per dag, die elk gemiddeld 3,00 pagina's bekijken.
Links- Gelinkt naar
- xafax.nl Xafax | Voorloper in Cashless betaalsystemen en IT oplossingen
- st-anna.nl St Anna | Home, Bijzonder betrokken, regionaal ziekenhuis (Geldrop
- Gelinkt met
- lcl.magister.net lcl.magister.net
- lclbrugklasblog.wordpr.. Brugklasblog van het Lorentz | Hoe overleef je de brugklas? Tips voor
- keuzegids.org De gids voor studiekiezers hbo, wo en mbo | keuzegids.org
- cambridgeenglish.org Cambridge English
Server locatie | |
Teqnobase B.v. Friesland Leeuwarden Nederland 53.20139, 5.80859 |
De omgeving van de programmeertaal is ASP.NET. Het wordt gehost in Teqnobase B.v (Friesland, Leeuwarden,) met een Microsoft-IIS/7 web-server.
IP: 81.21.187.2
Aangedreven door: ASP.NET
Web Server: Microsoft-IIS/7
Codering: utf-8
Server setup | |
Cache-Control: | private |
---|---|
Content-Length: | 29117 |
Content-Type: | text/html; charset=utf-8 |
Server: | Microsoft-IIS/7.5 |
Set-Cookie: | -- |
Set-Cookie: | -- |
X-AspNet-Version: | 2.0.50727 |
X-Powered-By: | ASP.NET |
X-Powered-By: | ARR/2.5 |
X-Powered-By: | ASP.NET |
Date: | -- |