Het is niet omdat je weet welke soft skills je medewerkers nodig hebben, dat je ook weet hoe je hen die best kan aanbieden
Soft skills-trainingen die je medewerkers goesting doen krijgen
Tijdens onze sales-, management- en communicatieopleidingen confronteren we je medewerkers met hun verworven vaardigheden en competenties. Dat is de vertrekbasis om hen te leren hoe ze hun persoonlijke ambities en die van je bedrijf kunnen realiseren.
One minute wizard
concreet en doelgericht - kort en intensief
Een specialist begeleidt je medewerker intensief gedurende 1 uur
Academy
confronterend en in den business
Een opleidingsarchitectuur met een duidelijke en vaste structuur
Digitaal
herkenbaar, in den business
Digitaal leren, of gebruiken we hier een pleonasme?
Workshops
in den business, praktisch
Werken aan de mindset of inzichten meegeven die onmiddellijk invloed hebben op het gedrag
Waarin wil je je medewerkers volmaken?
Salesvaardigheden en -attitudes
Managementvaardigheden en -attitudes
Communicatievaardigheden en -attitudes
Top drie van de meest gevraagde oplossingen
"Ik vind de manier van het vele oefenen en het constante bijsturen aangenaam. Het is confronterend op een manier waarvan je iets bijleert, niet op een manier waarvan je jezelf terug trekt."
“Het psychologische aspect van communicatie vind ik interessant om over na te denken. Ik merk hoe langer hoe meer, door de wereld waarin wij leven, er snel en veel prikkels binnenkomen. Teveel om nog door een mensenbrein allemaal te kunnen verwerken. Daardoor stel ik bij mezelf vast dat ik vaak iets lees of hoor, zonder effectief te doorgronden wat de bedoeling van de zender is geweest. Effectiever luisteren door vragen te stellen als: "interessant, vanwaar kwam die vraag?" kunnen daar bij helpen.”
"Het was een leerrijke opleiding omdat er vanuit de praktijk werd gehandeld. Zo heb je veel bijgeleerd van situaties die je collega's hebben meegemaakt en dit met de tips van de coach om er in de toekomst goed met om te gaan."