Vacatures

Adjunct-directeur vmbo bovenbouw (Oldenzaal)

Ben jij een onderwijskundig leider met ontwikkelkracht? Wil je een functie waar je echt van meerwaarde kunt zijn op tactisch en strategisch niveau? Maak jij impact door verschillende onderwijsontwikkelingen met elkaar te verbinden? Ben je voor teamleden een mensgerichte en benaderbare coach? Kom dan ons managementteam versterken!
Lees meer

Docent kunst en cultuur (Raalte)

Ben jij een enthousiaste onderwijsprofessional met passie voor kunst en cultuur? Wil jij niets liever dan jongeren stimuleren en motiveren bij het uiten van hun creativiteit? Wij hebben een leuke vervangingsbaan per 1 augustus 2024 en zien graag je reactie tegemoet!
Lees meer

Docent NT2 (Deventer)

Ben jij een (ervaren) docent Nederlands tweede taal (NT2)? Krijg jij er energie van om anderstaligen kennis te laten maken met de Nederlandse taal? Heb je er plezier in om te investeren in de ontwikkeling van leerlingen, jezelf en je collega's? Kom dan ons team versterken!
Lees meer

Uitgelicht

Passie!

Passie!

Buurtbewoner én wereldreiziger: aardrijkskundedocent Ryan Veerbeek is het allebei. Deels opgegroeid in Emmen en deels op Curaçao, kent hij verschillende werelden van binnenuit.
Lees meer
Learning by doing

Learning by doing

Leerlingen van het Pius X College in Almelo gaan vanaf de brugklas ieder jaar op expeditie met de PiusXpedition-dagen. Vier dagen per schooljaar ontdekken ze vier interessegebieden: kunst en creatief, bewegen en gezondheid, natuur en techniek, en cultuur en maatschappij. Klas 1 start met de fase Xplore, klas twee met Xperience. Binnen de vier interessegebieden volgen ze allerlei creatieve projecten en workshops, die deels buiten de muren van de school zijn. Alle leerjaren en niveaus zijn hierbij gemixt. Het doel? Buiten je eigen grenzen kijken en jezelf nog beter leren kennen. Van Judith Kroeze, docent ckv en muziek, en initiator van dit programma, mogen de muren en klokken op school wel weg. “Als je buiten de vaste muren en lesuren van de school kijkt, dan is er nog zoveel méér te ontdekken. Waarom pakken we die kansen niet?”
Lees meer

stichtingcarmelcollege