Making sense

Kent u de kracht van een gezond boerenverstand?
Bij AMI hechten we er veel waarde aan.

We erkennen de theorie, maar bewijzen die graag in de praktijk. Op de werkvloer maken we uw bedrijfsprocessen efficiënter, goedkoper en leuker. We tonen lef, nemen de leiding en zijn bereid onze handen vuil te maken. Omdat je verandering alleen van onderop kunt opbouwen. We vertrekken pas als we een geoliede machine achterlaten

Gratis scan

Maak vrijblijvend kennis met onze aanpak (scroll voor meer info)

Our common senses

1
2
3
4
5

Het belang van boerenverstand valt niet te onderschatten.

Uw management zal de nodige managementtheorieën kennen, maar worden ze ook goed toegepast? Welke methode past het beste bij uw organisatie, uw mensen? Daar gaat het vaak mis. AMI erkent six sigma, lean, scrum, agile, etc., maar gelooft sterk in een goed ontwikkeld boerenverstand.

Op de werkvloer wordt uw geld verdiend

  • Een goed verbeterplan begint op de werkvloer. Daarom verschuilt AMI zich niet: We praten mèt mensen, niet over mensen.
  • De implementatie vereist veel contact met medewerkers. Daarvoor stellen wij onszelf verantwoordelijk. Alleen resultaat telt.
  • Uw situatie is altijd anders dan elders. Daarom bepalen creativiteit en daadkracht ons plan van aanpak. We beschikken over actuele kennis en jarenlange ervaring, maar zijn meer doeners dan denkers.

Een advies is leuk, resultaat is beter

AMI is geen consultancykantoor dat vuistdikke rapporten met goedbedoelde adviezen oplevert, maar een team van bedrijfsadviseurs die voor verbetering zorgen. Wij nemen dossiers over, leggen niet nieuwe op tafel. En we zijn zeer betrokken, worden (voor even) deel van het bedrijf.

Het management heeft de juiste knoppen nodig

Te vaak blijft verandering beperkt tot de vergadertafel. Wij geven het management knoppen om aan te draaien: Systemen om doelen om te zetten in meetbare, transparante activiteiten. Beleid wordt bestuurbaar.

Draagvlak bouw je van onderop

Bij uw medewerkers vinden we oplossingen, die wij niet in de mond leggen. We betrekken hen bij de zoektocht. Zij voelen zich gehoord en worden ambassadeur van hun eigen verandering. Deze investering in tijd en energie (communicatie!) betaalt zich dubbel terug in essentieel draagvlak. Iedereen werkt enthousiast aan verbetering, omdat men weet HOE en WAAROM.

Testimonials

Delhaize Belgium

“AMI values the embedding of change. The change that is implemented has to be part of the daily operations. That’s why they invest a lot of time in the human factor. ...“

Mercator Verzekeringen

“We bleken in staat de verwerkingstijd van nieuwe zaken te verlagen met 25 procent. Daarenboven is er een verkorte doorlooptijd (20 procent) en verminderde kans op fouten.“

Gratis scan

Maak vrijblijvend kennis met onze aanpak

Met een partij die in de ziel van uw bedrijf kijkt, gaat u natuurlijk niet zomaar in zee. Daarom bieden we u graag meer dan een kennismaking aan: Geheel vrijblijvend komen we een volledige dag bij u over de vloer en maken een bedrijfsscan!

Scan aanvragen

Voor wie werken wij zoal?

Dit zijn enkele van onze bijzondere klanten:

itho daalderop Adecco Aveve Albert Heijn Delhaize Etos Aertssen DHL Celanese Ethias AEG Hessenatie Logistics Mondi Randstad