Welkom. Hopelijk bevalt mijn werk u. Een vraag stellen of reageren kan via onderstaande link. Alvast bedankt!
Welcome, please have a look at my work. I hope you enjoy it. Feel free to leave a comment!
© Patrick Vertenten
New(s)...
Boekvoorstellling en overzichtstentoonstellling “ This Useless Beauty” gaat van start nu za en zo 10 en 11 februari - 25 februari . Ik zal op za en zo aanwezig zijn om het boek te signeren
Zondag om 15 u hebben we een inleiding van het nieuwe boek door Daan Rau
Inschrijven kan op stefanie@verduyn.gallery
Www.verduyn.gallery
Heerbaan 10
9790 Moregem
Boekvoorstellling en overzichtstentoonstellling “ This Useless Beauty” gaat van start nu za en zo 10 en 11 februari - 25 februari . Ik zal op za en zo aanwezig zijn om het boek te signeren
Zondag om 15 u hebben we een inleiding van het nieuwe boek door Daan Rau
Inschrijven kan op stefanie@verduyn.gallery
Www.verduyn.gallery
Heerbaan 10
9790 Moregem
Eind januari 2024 verschijnt het kunstboek This Useless Beauty, met een selectie van mijn werk van de voorbije decennia en teksten van Stef Van Bellingen, Gwen Willems, Daan Rau en beschouwingen van Hélène Janssen, Betty Lenaerts, Annelies A.A. Vanbelle, Julien Delagrange en William Leung.
Om deze publicatie in de verf te zetten, worden - samen met het boek - 40 unieke olieverfjes op paneel (afmetingen 20 x 20 cm / 18 x 24 cm) te koop aangeboden. Hierboven kan je ofwel enkel het boek, ofwel de limited edition: boek + uniek werk kopen.
At the end of January 2024 the art book This Useless Beauty will be published, with a selection of my work from past decades and writings by Stef Van Bellingen, Gwen Willems, Daan Rau and observations by Hélène Janssen, Betty Lenaerts, Annelies A.A. Vanbelle, Julien Delagrange and William Leung.
To highlight this publication, 40 unique oil paintings on panel (dimensions 20 x 20 cm / 18 x 24 cm) are offered for sale - along with the book. Above you can buy either only the book or the limited edition: book + unique painting.
Om deze publicatie in de verf te zetten, worden - samen met het boek - 40 unieke olieverfjes op paneel (afmetingen 20 x 20 cm / 18 x 24 cm) te koop aangeboden. Hierboven kan je ofwel enkel het boek, ofwel de limited edition: boek + uniek werk kopen.
At the end of January 2024 the art book This Useless Beauty will be published, with a selection of my work from past decades and writings by Stef Van Bellingen, Gwen Willems, Daan Rau and observations by Hélène Janssen, Betty Lenaerts, Annelies A.A. Vanbelle, Julien Delagrange and William Leung.
To highlight this publication, 40 unique oil paintings on panel (dimensions 20 x 20 cm / 18 x 24 cm) are offered for sale - along with the book. Above you can buy either only the book or the limited edition: book + unique painting.
Flowers In The Dirt te zien bij Verduyn Gallery (Heerbaan 10, Moregem bij Oudenaarde) tot en met 19/03/2023 elke zaterdag en zondag van 14 tot 18u of op afspraak (+32 (0) 475 28 85 13).
LONG STORY SHORT LA
ELEGANCE AND AGONY
PATRICK VERTENTEN
January 14 - February 11, 2023
OPENING RECEPTION
January 14, 6-8PM
Long Story Short LA is pleased to present Belgian artist Patrick Vertenten’s first exhibition in the US, Elegance and Agony.
Through Elegance and Agony, Vertenten explores the beauty and pain behind the brutal art form of ballet. Through precision and discipline, Vertenten’s canvases capture the control and intention of ballet and present the forms the body can take through dance. With a haunting green pallet, he focuses in on the tolls on the body and psychological implications.
The soft delicacy and flowing choreography is contradicted by the brutality required to achieve mastery–pushing the body to the edge of physical possibility, to the point of blood, sweat and tears.
_____________
Long Story Short LA
355 N La Brea Ave.
Los Angeles, CA 90036
Tuesday-Saturday, 12-6PM
Copyright (C) 2023 Long Story Short LA. All rights reserved.
ELEGANCE AND AGONY
PATRICK VERTENTEN
January 14 - February 11, 2023
OPENING RECEPTION
January 14, 6-8PM
Long Story Short LA is pleased to present Belgian artist Patrick Vertenten’s first exhibition in the US, Elegance and Agony.
Through Elegance and Agony, Vertenten explores the beauty and pain behind the brutal art form of ballet. Through precision and discipline, Vertenten’s canvases capture the control and intention of ballet and present the forms the body can take through dance. With a haunting green pallet, he focuses in on the tolls on the body and psychological implications.
The soft delicacy and flowing choreography is contradicted by the brutality required to achieve mastery–pushing the body to the edge of physical possibility, to the point of blood, sweat and tears.
_____________
Long Story Short LA
355 N La Brea Ave.
Los Angeles, CA 90036
Tuesday-Saturday, 12-6PM
Copyright (C) 2023 Long Story Short LA. All rights reserved.
Nieuwe solo-expo Fugate (The girl on the street) in Celia Jaime Gallery.
Opening op zondag 24 april vanaf 14u00. Iedereen welkom!
New solo-exhibition Fugate (The girl on the street) at Cecilia Jaime Gallery.
Opening on Sunday, April 24th from 2 pm. All welcome!
Fugate (The girl on the street)
Lincoln, Nebraska, 21 januari 1958
Charlie Starkweather, een jonge man van 19 met een kwalijke reputatie, gaat zijn 14-jarig vriendinnetje Caril Ann Fugate, die hij op straat leerde kennen, thuis bezoeken. Haar ouders zijn niet gelukkig met deze relatie en gooien Charlie de deur uit. Hij is woedend en keert terug, nu met een wapen, en vermoordt de moeder, de stiefvader en het baby-halfzusje van Caril, die op dat ogenblik niet thuis is. Hij verbergt de lijken en liegt tegen Caril bij haar thuiskomst.
Ze blijven enkele dagen in het huis tot de familie argwaan krijgt. Samen gaan ze op de vlucht; Caril al dan niet als gegijzelde. Enkele dagen na het begin van hun niets of niemand ontziende raid worden ze opgepakt. Tien onschuldige mensen zijn nu dood, gewoon omdat ze op het verkeerde moment op de verkeerde plek waren. Charlie bekent daarna nog een moord van het jaar ervoor. Hij zegt in een verklaring dat Caril niks te maken heeft met de moorden. Later tijdens het proces en tegen elkaar opgezet door de pers, trekt hij die verklaring in, en beweert hij dat Caril ook een paar van de moorden heeft gepleegd. Starkweather wordt veroordeeld en sterft op de elektrische stoel, amper 20jaar oud. Fugate’s vonnis op haar 15de is levenslange opsluiting. Na een lang gevecht door haar advocaat, die in haar onschuld gelooft, en door haar voorbeeldig gedrag in de gevangenis, komt ze na 17 jaar vrij.
Vandaag is Caril Fugate bijna 80 jaar oud en houdt ze haar onschuld nog altijd staande.
Deze verschrikkelijke zaak, die heel Amerika in de ban hield, werd 15 jaar later de basis waarop Terrence Malick zijn regiedebuut maakte met de cultfilm ‘Badlands’; volgens sommigen de beste Amerikaanse film ooit.
Tom Barman (dEUS) verwijst in het nummer ‘Nothing really ends’ naar deze film.
“Like in that movie, you know the one that Martin Sheen waves his arm to the girl on the street.”
Tv-series, documentaires, boeken en songs volgden, waaronder Bruce Springsteens ‘Nebraska’.
In deze reeks probeer ik met fragmenten uit het vele beeldmateriaal weer te geven hoe de gemeenschap de schok onderging. Overal werden burgerwachten opgericht, kinderen werden onder begeleiding van gewapende mannen naar school gebracht. De hele streek was in shock.
Ik loop mee in het zog van de pers met hun grote camera’s en flitsen, de politieagenten met hun trenchcoats , grote hoeden en vintage American cars. De psychopathische Starkweather die dweepte met James Dean, voelde zich door de belangstelling van de pers tijdens het proces als een filmster en had niet het minste schuldbesef. Ik heb hem niet afgebeeld. Mijn fascinatie gaat naar het meisje en in hoeverre ze al dan niet is meegegaan in zijn waanzin. Om mij het verhaal eigen te maken, heb ik ook taferelen toegevoegd die niet uit de hele stroom van beelden rond de zaak komen, maar die er in mijn hoofd wel waren en nu dus ook in geschilderde beelden gevat werden.
Patrick Vertenten, april 2022
Fugate (The girl on the street)
Lincoln, Nebraska, January 21, 1958
Charlie Starkweather, a young man of 19 with a bad reputation, goes to visit his 14-year-old girlfriend Caril Ann Fugate whom he met on the street. Her parents are not happy with this relationship and throw Charlie out of the house. He is enraged and returns, now with a gun, and kills the mother, the stepfather and the baby half-sister of Caril, who is not home at the time. He hides the bodies and lies to Caril upon her return home.
They stay in the house for several days until the family becomes suspicious. Together they go on the run. Caril may or may not be a hostage. A few days after the start of their ruthless raid, they are arrested. Ten innocent people are now dead, simply because they were in the wrong place at the wrong time. Charlie then confesses to another murder from the year before. He says in a statement that Caril had nothing to do with the murders. Later during the trial and pitted against each other by the press, he retracts that statement, saying that Caril also committed some of the murders. Starkweather is convicted and dies on the electric chair, barely 20 years old. Fugate's sentence at 15 is life imprisonment. After a long fight by her lawyer, who believes in her innocence, and through her exemplary behavior in prison, she is released after 17 years.
Meanwhile, Caril Fugate is almost 80 years old and still maintains her innocence.
This terrible case that captivated all of America, became, 15 years later, the foundation on which Terrence Malick made his directorial debut with the cult film ‘Badlands’; according to some, the best American film ever.
Tom Barman (dEUS) refers to this film in the song ‘Nothing really ends’.
"Like in that movie, you know the one that Martin Sheen waves his arm to the girl on the street."
TV series, documentaries, books and songs followed, including Bruce Springsteen's ‘Nebraska’.
In this series I will try to depict, with excerpts from the many visual materials, how the community underwent the shock. Civil guards were set up everywhere, children were escorted to school by armed men. The whole region was in shock. I walk along in the wake of the press with their big cameras and flashlights, the police officers with their trenchcoats, big hats and their vintage American cars. The psychopathic Starkweather who was dwelling on James Dean, felt like a movie star due to the interest of the press during the trial and did not have the slightest sense of guilt. I did not depict him. My fascination goes to the girl and to what extent she did or did not go along with his madness. To make the story my own, I also added things that didn't come out of the whole stream of images surrounding the case, but which were there in my head and so were now also captured in painted images.
Patrick Vertenten, April 2022
Lincoln, Nebraska, 21 januari 1958
Charlie Starkweather, een jonge man van 19 met een kwalijke reputatie, gaat zijn 14-jarig vriendinnetje Caril Ann Fugate, die hij op straat leerde kennen, thuis bezoeken. Haar ouders zijn niet gelukkig met deze relatie en gooien Charlie de deur uit. Hij is woedend en keert terug, nu met een wapen, en vermoordt de moeder, de stiefvader en het baby-halfzusje van Caril, die op dat ogenblik niet thuis is. Hij verbergt de lijken en liegt tegen Caril bij haar thuiskomst.
Ze blijven enkele dagen in het huis tot de familie argwaan krijgt. Samen gaan ze op de vlucht; Caril al dan niet als gegijzelde. Enkele dagen na het begin van hun niets of niemand ontziende raid worden ze opgepakt. Tien onschuldige mensen zijn nu dood, gewoon omdat ze op het verkeerde moment op de verkeerde plek waren. Charlie bekent daarna nog een moord van het jaar ervoor. Hij zegt in een verklaring dat Caril niks te maken heeft met de moorden. Later tijdens het proces en tegen elkaar opgezet door de pers, trekt hij die verklaring in, en beweert hij dat Caril ook een paar van de moorden heeft gepleegd. Starkweather wordt veroordeeld en sterft op de elektrische stoel, amper 20jaar oud. Fugate’s vonnis op haar 15de is levenslange opsluiting. Na een lang gevecht door haar advocaat, die in haar onschuld gelooft, en door haar voorbeeldig gedrag in de gevangenis, komt ze na 17 jaar vrij.
Vandaag is Caril Fugate bijna 80 jaar oud en houdt ze haar onschuld nog altijd staande.
Deze verschrikkelijke zaak, die heel Amerika in de ban hield, werd 15 jaar later de basis waarop Terrence Malick zijn regiedebuut maakte met de cultfilm ‘Badlands’; volgens sommigen de beste Amerikaanse film ooit.
Tom Barman (dEUS) verwijst in het nummer ‘Nothing really ends’ naar deze film.
“Like in that movie, you know the one that Martin Sheen waves his arm to the girl on the street.”
Tv-series, documentaires, boeken en songs volgden, waaronder Bruce Springsteens ‘Nebraska’.
In deze reeks probeer ik met fragmenten uit het vele beeldmateriaal weer te geven hoe de gemeenschap de schok onderging. Overal werden burgerwachten opgericht, kinderen werden onder begeleiding van gewapende mannen naar school gebracht. De hele streek was in shock.
Ik loop mee in het zog van de pers met hun grote camera’s en flitsen, de politieagenten met hun trenchcoats , grote hoeden en vintage American cars. De psychopathische Starkweather die dweepte met James Dean, voelde zich door de belangstelling van de pers tijdens het proces als een filmster en had niet het minste schuldbesef. Ik heb hem niet afgebeeld. Mijn fascinatie gaat naar het meisje en in hoeverre ze al dan niet is meegegaan in zijn waanzin. Om mij het verhaal eigen te maken, heb ik ook taferelen toegevoegd die niet uit de hele stroom van beelden rond de zaak komen, maar die er in mijn hoofd wel waren en nu dus ook in geschilderde beelden gevat werden.
Patrick Vertenten, april 2022
Fugate (The girl on the street)
Lincoln, Nebraska, January 21, 1958
Charlie Starkweather, a young man of 19 with a bad reputation, goes to visit his 14-year-old girlfriend Caril Ann Fugate whom he met on the street. Her parents are not happy with this relationship and throw Charlie out of the house. He is enraged and returns, now with a gun, and kills the mother, the stepfather and the baby half-sister of Caril, who is not home at the time. He hides the bodies and lies to Caril upon her return home.
They stay in the house for several days until the family becomes suspicious. Together they go on the run. Caril may or may not be a hostage. A few days after the start of their ruthless raid, they are arrested. Ten innocent people are now dead, simply because they were in the wrong place at the wrong time. Charlie then confesses to another murder from the year before. He says in a statement that Caril had nothing to do with the murders. Later during the trial and pitted against each other by the press, he retracts that statement, saying that Caril also committed some of the murders. Starkweather is convicted and dies on the electric chair, barely 20 years old. Fugate's sentence at 15 is life imprisonment. After a long fight by her lawyer, who believes in her innocence, and through her exemplary behavior in prison, she is released after 17 years.
Meanwhile, Caril Fugate is almost 80 years old and still maintains her innocence.
This terrible case that captivated all of America, became, 15 years later, the foundation on which Terrence Malick made his directorial debut with the cult film ‘Badlands’; according to some, the best American film ever.
Tom Barman (dEUS) refers to this film in the song ‘Nothing really ends’.
"Like in that movie, you know the one that Martin Sheen waves his arm to the girl on the street."
TV series, documentaries, books and songs followed, including Bruce Springsteen's ‘Nebraska’.
In this series I will try to depict, with excerpts from the many visual materials, how the community underwent the shock. Civil guards were set up everywhere, children were escorted to school by armed men. The whole region was in shock. I walk along in the wake of the press with their big cameras and flashlights, the police officers with their trenchcoats, big hats and their vintage American cars. The psychopathic Starkweather who was dwelling on James Dean, felt like a movie star due to the interest of the press during the trial and did not have the slightest sense of guilt. I did not depict him. My fascination goes to the girl and to what extent she did or did not go along with his madness. To make the story my own, I also added things that didn't come out of the whole stream of images surrounding the case, but which were there in my head and so were now also captured in painted images.
Patrick Vertenten, April 2022
Nevertheless we are able to fly
Deze expo probeert een bescheiden, onvolledig licht te werpen op onze samenleving…
… met metaforen over de zoektocht naar harmonie en eensgezindheid, met mythologische figuren over natuur en hoogmoed. Het gaat over leiderschap en obstakels die het samen vooruit gaan bemoeilijken.
Of moeten we eerder een stap achteruit zetten, en een ander, zachter pad inslaan? Moeten we de economische groei laten voor wat hij is; de planeet groeit namelijk niet mee.
Doch, niettegenstaande onze verschillen, zijn we onlosmakelijk met elkaar, de natuur en de planeet verbonden en moeten we proberen die verschillen te overstijgen.
Het is een somber beeld misschien, maar er is hoop; want ondanks dit alles zijn we in staat om te vliegen.
This exhibition tries to shed a modest, incomplete light on our society…
… with metaphors about the search for harmony and consensus, with mythological figures about nature and arrogance. It’s about leadership and obstacles that make it difficult to move forward together.
Or should we rather take a step backwards and choose a different, softer path? Economic growth is not sustainable, because the planet is not growing along with it.
However, despite our differences, we are inseparably connected with each other, nature and the planet, and we must try to overcome those differences.
It might be a gloomy picture, but there is hope; because nevertheless we are able to fly.
Soloshow @ Cecilia Jaime Gallery
Kraanlei 55, 9000 Gent
2 tot 25 oktober 2020
Opening 2 oktober van 15 tot 19u
Internationale Biënnale "Klein papierformaat"
Reizend tentoonstellingsproject op 4 locaties in België:
05.09 - 04.10.2020: MPFAC / CC Action Sud - Nismes
17.10 - 15.11.2020: Espace Beau Site - Arlon
23.01 - 22.02.2021: WARP - Sint-Niklaas
05.03 - 11.04.2021: Le Grand Curtius - Luik
In 2020 exposeert de Internationale Biënnale "Klein papierformaat" voor de 20e keer het werk van kunstenaars die gehoor gaven aan de oproep die het Museum voor Hedendaagse Kunst van Klein Formaat op hen lanceerde.
Zo'n 327 kunstenaars werden geselecteerd vanwege de kwaliteit van hun werk, de intelligentie of de gevoeligheid van hun benadering, de diversiteit van hun benaderingen van hedendaagse kunst en kregen per mail een uitnodiging om deel te nemen. 153 kunstenaars reageerden en stuurden hun voorstellen terug, nog steeds per post, in klein papierformaat.
* geselecteerd door een externe commissie, samengesteld uit Ben Durant (Galerie Quadri), Rohan Graeffly (kunstenaar, cultureel uit de provincie Luxemburg) en Stef van Bellingen (WARP)
Voor dit jubileum werden de kunstenaars uitgenodigd om terug te keren naar het oorspronkelijke minimalistische idee: een vel papier, eenvoudige middelen, een voorstel, om het experimentele aspect te begunstigen en om te focussen op de relatie met het kleine formaat en tot wat het als mogelijkheden biedt: van het gekrabbelde idee, de schets, het essay, het model, de gedachten, tot het uitgewerkte en "voltooide" werk.
museedupetitformat.be
Reizend tentoonstellingsproject op 4 locaties in België:
05.09 - 04.10.2020: MPFAC / CC Action Sud - Nismes
17.10 - 15.11.2020: Espace Beau Site - Arlon
23.01 - 22.02.2021: WARP - Sint-Niklaas
05.03 - 11.04.2021: Le Grand Curtius - Luik
In 2020 exposeert de Internationale Biënnale "Klein papierformaat" voor de 20e keer het werk van kunstenaars die gehoor gaven aan de oproep die het Museum voor Hedendaagse Kunst van Klein Formaat op hen lanceerde.
Zo'n 327 kunstenaars werden geselecteerd vanwege de kwaliteit van hun werk, de intelligentie of de gevoeligheid van hun benadering, de diversiteit van hun benaderingen van hedendaagse kunst en kregen per mail een uitnodiging om deel te nemen. 153 kunstenaars reageerden en stuurden hun voorstellen terug, nog steeds per post, in klein papierformaat.
* geselecteerd door een externe commissie, samengesteld uit Ben Durant (Galerie Quadri), Rohan Graeffly (kunstenaar, cultureel uit de provincie Luxemburg) en Stef van Bellingen (WARP)
Voor dit jubileum werden de kunstenaars uitgenodigd om terug te keren naar het oorspronkelijke minimalistische idee: een vel papier, eenvoudige middelen, een voorstel, om het experimentele aspect te begunstigen en om te focussen op de relatie met het kleine formaat en tot wat het als mogelijkheden biedt: van het gekrabbelde idee, de schets, het essay, het model, de gedachten, tot het uitgewerkte en "voltooide" werk.
museedupetitformat.be
Morbee Gallery Knokke verrast met thematische expo rond ‘De Blik’
Onze highlights /1/ Patrick Vertenten Het werk van Patrick Vertenten viel ons eerst op door de markante schilderstijl, met laagjes van gedempte kleuren – olijfgroen, roze, ijsblauw – die een soort van hide and seek spelen op het doek. Vertenten legt niet laag over laag, nee, hij laat kleurlagen onderduiken en weer opduiken, waardoor een hypnotiserende diepgang ontstaat en je als kijker niet meer weet wat eerst was, wat aanzet of finale was. Heel erg fijngevoelig is dit werk qua techniek, en de gekozen themata liggen helemaal in dezelfde lijn. 'Veronica 2' draagt zo mogelijk talloze emoties in haar blik, die die culmineren tot één knagend beeld waarin de zwaarte van een heel leven lijkt gevat. 'Le Connaisseur' wendt zich af, alsof hij niet wil dat zijn verdriet gezien wordt, maar daardoor arriveert het des te intenser in je gezicht/hart/spiegelbrein. Patrick Vertenten toont tranches de vie uit een unheimische, weinig genadige wereld, waardoor iets je in de ogen kijkt wat je misschien liever niet wil zien. Fragment uit het artikel van Annelies A.A. Vanbelle voor the ArtCouch kunstmagazine. Lees het volledige artikel via deze link. |
Morbee Gallery Knokke surprises with thematic exhibition ‘The Gaze’
Our highlights
/1/ Patrick Vertenten
Patrick Vertenten's work first struck us because of its striking style of painting, with layers of muted colours - olive green, pink, ice blue - that play a kind of hide and seek on the canvas. Vertenten does not lay layer upon layer, no, he lets layers of colour submerge and resurface, creating a hypnotic depth that makes you, as a viewer, no longer know what was first, what started or finished. This work is very sensitive in terms of technique, and the chosen themes are completely in line with each other. If possible, ‘Veronica 2’ carries countless emotions in her gaze, which culminate in one gnawing image that seems to capture the heaviness of an entire life. ‘Le Connaisseur’ turns away, as if he does not want his sadness to be seen, but this makes it all the more intense in your face/hart/mirror brain. Patrick Vertenten shows tranches of filth from an uncanny, unforgiving world, causing something to look you in the eye that you might prefer not to see.
Annelies A.A. Vanbelle
@TheArtCouch MAGAZINE
Read the complete article via this link.
Our highlights
/1/ Patrick Vertenten
Patrick Vertenten's work first struck us because of its striking style of painting, with layers of muted colours - olive green, pink, ice blue - that play a kind of hide and seek on the canvas. Vertenten does not lay layer upon layer, no, he lets layers of colour submerge and resurface, creating a hypnotic depth that makes you, as a viewer, no longer know what was first, what started or finished. This work is very sensitive in terms of technique, and the chosen themes are completely in line with each other. If possible, ‘Veronica 2’ carries countless emotions in her gaze, which culminate in one gnawing image that seems to capture the heaviness of an entire life. ‘Le Connaisseur’ turns away, as if he does not want his sadness to be seen, but this makes it all the more intense in your face/hart/mirror brain. Patrick Vertenten shows tranches of filth from an uncanny, unforgiving world, causing something to look you in the eye that you might prefer not to see.
Annelies A.A. Vanbelle
@TheArtCouch MAGAZINE
Read the complete article via this link.
Atelierbezoek? Geef me een seintje.
Mijn werk uit 2011, No one to play with, staat nu ook op de cover van het boek Pirouettes, van Filip van Kanegem.
My work from 2011, No one to play with, now also is on the cover of the book Pirouettes by Filip van Kanegem.
My work from 2011, No one to play with, now also is on the cover of the book Pirouettes by Filip van Kanegem.
Groepstentoonstelling
Vernissage 18/01/2020 om 19.30u
Driezenstraat 8, 2300 Turnhout
De expo loopt van 19/01-15/02/2020
Welkom @deRuimte2!
Groupshow
Opening night 18/01/2020 at 7.30 P.M.
Driezenstraat 8, 2300 Turnhout
Open from 19/01-15/02/2020
Welcome @deRuimte2!
Openingsuren DR2:
Maandag gesloten
Dinsdag gesloten
Woensdag 10u-16u
Donderdag 10u-16u
Vrijdag 10u-16u
Zaterdag 14u-17u
Zondag gesloten
Na afspraak:
Alexander D’Haese
0495 697 023
Vernissage 18/01/2020 om 19.30u
Driezenstraat 8, 2300 Turnhout
De expo loopt van 19/01-15/02/2020
Welkom @deRuimte2!
Groupshow
Opening night 18/01/2020 at 7.30 P.M.
Driezenstraat 8, 2300 Turnhout
Open from 19/01-15/02/2020
Welcome @deRuimte2!
Openingsuren DR2:
Maandag gesloten
Dinsdag gesloten
Woensdag 10u-16u
Donderdag 10u-16u
Vrijdag 10u-16u
Zaterdag 14u-17u
Zondag gesloten
Na afspraak:
Alexander D’Haese
0495 697 023
Art Blog | UntitledXXI&Friends
5 Minutes with… Patrick Vertenten
5 Minutes with… Patrick Vertenten
Awareness 3x - 60 x 60 cm - oil on canvas
Bekijk nu de videoclip van de nieuwe single Mentaal van Karree Konfituur, opgenomen in mijn atelier.
Wat een plezier en een voorrecht om een dag met deze professionele mensen te mogen werken!
Watch now: the video of the newest single 'Mentaal' of the Belgian band 'Karee Konfituur'', recorded at my studio.
It was a pleasure and a privilege to be a part of this professionel project!
Wat een plezier en een voorrecht om een dag met deze professionele mensen te mogen werken!
Watch now: the video of the newest single 'Mentaal' of the Belgian band 'Karee Konfituur'', recorded at my studio.
It was a pleasure and a privilege to be a part of this professionel project!
Wanneer je atelier plots op een filmset lijkt... Wordt vervolgd!
And then your studio turns into a film set... To be continued!
And then your studio turns into a film set... To be continued!
Geïnspireerd door een lange hete en droge zomer, veranderde ik mijn kleurenpalet en ging op een virtuele roadtrip door Amerika.
Inspired by a long hot and dry summer, I changed my color palette and went on a virtual roadtrip trough America.
Ain't that America
Inspired by a long hot and dry summer, I changed my color palette and went on a virtual roadtrip trough America.
Ain't that America
BAD-EVENT: 08 – 11 februari 2018
- Donderdag 08/02 : 17.00 – 23.00 (Preview)
- Vrijdag 09/02 : 13.30 – 22.30
- Zaterdag 10/02 : 10.30 – 22.30
- Zondag 11/02 : 10.30 – 18.30