Zie jij je klanten graag komen?

Of zien zij je liever gaan? 

Gastvrijheid als basis voor een optimale klantrelatie

De essentie is dat je klant in je winkel of showroom de oplossing vindt voor zijn behoefte. Maar hoe je je klant geholpen hebt om tot die oplossing te komen, zal hem veel langer bijblijven. Mensen vergeten namelijk wat je tegen hen hebt gezegd en wat je voor hen hebt gedaan, maar ze vergeten zelden het gevoel dat je hun hebt gegeven. Oprecht persoonlijke aandacht schenken is de sleutel tot succes. 

Wij wijden jou en je medewerkers graag in de wondere wereld van gastvrijheid in, zodat je klanten blijgezind blijven terugkeren naar je zaak. Temidden van alle digitalisering en artificiële intelligentie maken mensen, communicatieve vaardigheden, empathie en inlevingsvermogen morgen het verschil.  

De 4 cruciale stappen in een winkel- of showroombezoek

Als je (potentiële) klanten over de vloer hebt, doorlopen ze tijdens hun winkel- of showroombezoek 4 cruciale fases die wij bij TONC in een eigen model hebben gegoten: “GIPA”.

GIPA

De G staat voor groeten, de I voor inventariseren, de P voor presenteren en de A voor afronden en afscheid nemen.

Het resultaat van gastvrijheid

Als je in elk van deze fases uitblinkt in gastvrijheid, levert dit zowel de klant als jou en je medewerkers een goed gevoel en vaak ook klinkende munt op.

Je klant laten kopen

Alhoewel dit laatste zeker niet de insteek van je gastvrije houding mag zijn. Je wil namelijk dat klanten kopen in plaats van dat jij hen iets verkoopt.

Authentiek zijn

Authenticiteit is hierbij zeer belangrijk. Klanten voelen het als je intenties niet oprecht zijn. Gastvrijheid gaat dus niet om het opvoeren van een kunstje. Het gaat om een ware levenskunst waarin je je steeds verder kan bekwamen.

Waarom kiezen voor TONC?

  • Meer bezoekers
  • Meer kopers
  • Hogere bonwaarde
  • Diepgaande digitale en fysieke expertise
  • 30+ jaar succesvolle retailondersteuning
  • Gegarandeerde omzetstijging

Wil je meer klanten aan je binden?

en de kloof met collega-ondernemers vergroten?

Maak dan een afspraak en ontdek wat de wondere wereld van gastvrijheid voor jou kan betekenen.

Onze klanten aan het woord

“Professionele voorbereiding en aanpak. Heel uitgebreide en duidelijke adviezen. TONC is een degelijke partner die mogelijkheden biedt voor de toekomst.”

“Als we de komende jaren omzetgroei willen realiseren, dan zullen wij nog lang met TONC in business zijn.”

“We krijgen veel meer contacten binnen via de website en mensen stellen meer vragen. Door dit succesverhaal zouden we graag met TONC willen blijven samenwerken.”