Voor de communiereportage van Janneke mocht ik alle registers open trekken.
Voor deze foto trokken we naar het bos met enkele rookbommen en wat belichtingsmateriaal.
Voor de communiereportage van Janneke mocht ik alle registers open trekken.
Voor deze foto trokken we naar het bos met enkele rookbommen en wat belichtingsmateriaal.
Qua lichtomstandigheden een ware nachtmerrie in het Gravensteen. Gelukkig had ik mijn lichtstatief meegesleurd (achter de schepen, ietofwat in het midden van de foto)…
Zonder die flits was de volgende foto onmogelijk geweest. Lang leve de PocketWizards!!
De vakantie is voorbij. Het is hier stilletjes geweest. Tijd voor wat foto’s!
Bij deze enkele beelden van mijn eerste huwelijksreportage van 2012.
Geen strenge selectie deze keer maar een reeks foto’s die de hele dag min of meer in beeld brengt.
Ook de zus/getuige alvast in beeld brengen:
Vervolgens de make-up:
Snel tussendoor:
Spreekt voor zich:
De ontmoeting:
De reportage, in het S.M.A.K., nog steeds mijn favoriete locatie:
Er liep toen een fantastische tentoonstelling van Nedko Solakov trouwens.
Ook even de 85mm f/1.2L II opgeschroefd. Op f/1.2:
Geweldige lens maar enkel te gebruiken als het niet rap rap moet gaan.
In de bus, op weg naar de kerk:
In de kerk (konden ze die tapijten nu maar eens symmetrisch leggen):
De bruidskinderen, altijd leuk:
;
Op de receptie, waar ik telkens twee soorten foto’s maak.
Met het kader:
En de onverwachtse foto’s (met telelens):
Het feest kan dan beginnen:
Met af en toe een sketch of ppt:
Maar vooral veel foto’s van in het ‘fotoschietkot’, een mini fotostudio die ik ergens in een hoekje neerzet. Motto: hoe gekker hoe beter:
Een klassieker: opa of oma opdossen
Met een 2000-tal RAW-beelden ga ik dan naar huis. Na de selectie hou ik er gemiddeld een 400-tal over, die worden dan allemaal bewerkt en dan kan ik aan het album beginnen.