Waterman.

Stephan Laurijs is op en top een veelzijdige waterman, die zich als
een vis in het water voelt op elke visgrond en van geen wit haaitje
of gemeen orcaatje vervaard is. De tsunami van merken waarvoor
hij gewerkt heeft, denderde door de kleinste binnenzee en over de
diepste oceaan:


Shell, GB, Philips, Amex, Seagrams, Ola, Ford, Kellogg’s,
Panasonic, Ippa, Toyota, Kenwood, Fnac, Volkswagen, Porsche,
Audi, De Gouden Gids, Opel, Vacature, William Lawson’s, VT4,
Telenet, Electrabel, KBC, Randstad Interlabor, Radio 2, Adecco,
Jaguar, Broederlijk Delen, Cardoen, Hans Anders, Weekend
Knack, Trends, DKV, McDonalds, Vlaamse Gemeenschap,
Danone, Mobistar, AXA, Rode Kruis, Sportlife, Poëziecentrum,
VAB, ...


Inhoudelijk schrijft deze waterboy zo 360° dat hij er soms
draaierig van wordt: short en long copy, above, below en through
the line, radio, tv, dm, e-mails, websites, geboortekaartjes en
persberichten. Hij schudt daarbij met evenveel professioneel
plezier zowel originele teksten als ijzersterke vertalingen uit z’n vin.