“Een nieuw ticketingplatform in voorbereiding”

Tele Ticket Service werkt aan een nieuw ticketingplatform. Het plan is om het komende jaar een nieuw ticketingplatform te lanceren dat inhaakt op de behoefte van de ticketaanbieder en -koper. De nieuwe flexibele softwareoplossing is een antwoord op de vraag van aanbieders om zelf het volledige ticketverkoopproces te kunnen beheren en monitoren. De ticketkoper krijgt via het nieuwe platform een meer rechtstreeks contact met de aanbieder waardoor de communicatielijnen veel korter worden en dat is in het voordeel van de klant.

Het nieuwe ticketingplatform van Tele Ticket Service heeft voorlopig nog geen naam. “We hebben wel een werktitel, maar willen graag samen met onze organisatoren en klanten op zoek gaan naar een klinkende naam”, vertelt Stefan Esselens, managing partner bij Tele Ticket Service. “We doen een oproep om ons te helpen bij het bedenken van een geschikte naam”. De bedenker van de uiteindelijke naam zal worden beloond met tickets voor zijn of haar favoriete evenementen. Deelnemen kan via feedback@teleticketservice.com.

Tele Ticket Service vierde gisteren zijn 25ste verjaardag!

Lees hier het volledige bericht.

Geplaatst in Ticketing

Plaats een reactie