ADMINd

Bedrijfsadministratie optimaliseren

Je bedrijfsadministratie optimaliseren? Dat kan met ADMINd. Deze softwareoplossing is een totaalpakket dat modulair inzetbaar is én op maat van jouw bedrijf aangepast wordt.

De kmo-software voor online administratie biedt een flexibele integratie in je bestaande IT-omgeving, meegroeiend met het bedrijf. Je krijgt een gratis opleiding, een uitstekende helpdesk en een prijs op kmo-niveau.

Het gebruik van het platform zorgt voor een efficiënte programmatie van de administratieve software. Hierdoor kunnen we continu inspelen op gebruiksgemak en levert ADMINd een bijzonder vlotte integratie in jouw bestaande software-applicaties.

Probeer nu onze gratis demo

Wat kan ADMINd voor jou betekenen?

Boekhouding

Het gebruik van ADMINd boekhoudsoftware is ideaal voor jouw bedrijf of groep van bedrijven. Hierbij gebruik je een gemeenschappelijk of apart boekhoudplan om administratie te beheren.

Dossiers

Klanten en leveranciers zijn in de kmo software voor online administratie gedeeld over verschillende dossiers of worden apart gehouden. Aan jou de keuze.

Licentie

De licentie van ADMINd is niet gebonden aan een aantal gebruikers. Je bepaalt zelf hoeveel mensen er werken met ADMINd. Je betaalt eenmalig een multi-user upgrade met aangepast onderhoudscontract.

Munteenheid

De bedrijfssoftware is volledig voorzien voor het werken met meerdere munteenheden zodat je alle processen en opdrachten kunt verwerken in de munt naar keuze.

Integraties

BTW-aangiften, intracommunautaire aangiften en Intrastat-administratie zijn eenvoudig te communiceren via ADMINd software voor kmo’s. Deze functies zijn gekoppeld aan online toepassingen van de overheid.

ADMINd heeft ook een koppeling met Isabel (Isabel Connect). Dit biedt je de mogelijkheid om verschillende financiële taken en transacties efficiënt en veilig uit te voeren, zoals het verwerken van facturen, het uitvoeren van betalingen aan leveranciers en het beheren van bankrekeningen. En dit rechtstreeks vanuit ADMINd.

Flexibiliteit

ADMINd laat toe in meerdere perioden tegelijk te boeken met de noodzakelijk wettelijke beperkingen inzake volgorde van inboeken. Dit betekent meer vrijheid om je werk te doen wanneer het past met up-to-date cijfers in je online administratie.

Wijzigingen

Een periode, maand of jaar moet niet doorgeboekt of afgesloten worden. Als hij niet meer gewijzigd moet worden tot aan een bepaalde datum, schermt de administratieve software dit af waardoor het niet meer mogelijk is dit te wijzigen.

Rapportage

Kmo software ADMINd gebruikt flexibele rapporteringsperiodes die zelfs aanpasbaar blijven na het inboeken. Handig, toch?

Voordelen

Daarom is ADMINd een goed idee

  1.  Vrijheid: boek meerdere perioden tegelijk wanneer het jou past
  2.  Intelligent: verwerk processen in een munteenheid naar keuze
  3.  Flexibel: integreer het pakket eenvoudig in je bestaande IT-omgeving en connecteer externe programma’s
  4.  Totaalpakket: neem met ADMINd een all-in-one online administratiepakket op maat van jouw bedrijf
Contacteer ons vandaag nog

Systeemvereisten

ADMINd kan zowel op een computer als centraal op een server geïnstalleerd worden. Dit geeft je de flexibiliteit om er lokaal mee te werken of schaalbaar uit te rollen naar al je gebruikers die hun online administratie willen bijhouden.

Vereisten:

  • Schijfruimte: 2,5 GB (waarvan 200 MB voor het programma en 2,2GB voor SQL)
  • Schijftype: Solid State Drive (SSD)
  • RAM-geheugen: min. 4GB (8GB aanbevolen)
  • Schermresolutie: minimaal 1280×1024 pixels
  • Operatingsysteem: Windows Server 2008 of hoger, Windows 10
Schrijf je in

Tips en nieuws, elke maand in je mailbox.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief & ontvang handige tips voor jouw IT!