De Nederlandse Spoorwegen (NS) exploiteren het overgrote deel van het spoornetwerk in Nederland. NS maakt gebruik van het Nederlandse spoorwegnet, dat door het bedrijf ProRail wordt beheerd. Intercity-treinen van de NS verbinden de grote steden van Nederland over het spoor, stoptreinen doen alle stations op een traject aan. Intercity Direct (voorheen Fyra) en Thalys zijn geen intercity's maar hogesnelheidstreinen. Intercity Direct wordt geëploiteerd door NS Hispeed en het Belgische NMBS. De NS is concessiehouder van het Nederlandse deel van de Thalys tussen Schiphol en Antwerpen. De NS deelt het spoorwegnet met kleinere aanbieders zoals Arriva in Noord-Nederland; Connexxion tussen Ede-Wageningen en Amersfoort; de RET en de HTM bij de Randstadrail tussen Rotterdam en Den Haag.
De Nederlandse Spoorwegen (NS) exploiteren het overgrote deel van het spoornetwerk in Nederland. NS maakt gebruik van het Nederlandse spoorwegnet, dat door het bedrijf ProRail wordt beheerd. Intercity-treinen van de NS verbinden de grote steden van Nederland over het spoor, stoptreinen doen alle stations op een traject aan. Intercity Direct (voorheen Fyra) en Thalys zijn geen intercity's maar hogesnelheidstreinen. Intercity Direct wordt geëploiteerd door NS Hispeed en het Belgische NMBS. De NS is concessiehouder van het Nederlandse deel van de Thalys tussen Schiphol en Antwerpen. De NS deelt het spoorwegnet met kleinere aanbieders zoals Arriva in Noord-Nederland; Connexxion tussen Ede-Wageningen en Amersfoort; de RET en de HTM bij de Randstadrail tussen Rotterdam en Den Haag.
Bekijk onze cookie voorwaarden als je dit alsnog wilt goedkeuren.
@dagdroompjes
@amystification haha nee, arnhem nijmegen rijdt niet dus ik moest de sprinter naar dordrecht en dan schiedam maar dat was ook al 20 minuten vertraging en toen belde papa dat hij me op schiedam of rotterdam cs wel opkon halen dus nu in breda de trein naar cs gepakt maar die had ook alweer
@NS_online
@EllenWebbink Ontzettend vervelend dat je vertraging bent opgelopen door onze defecte trein. Het is echter niet mogelijk om de kosten vergoed te krijgen vanwege de voorwaarden. NS is niet aansprakelijk voor schade die u lijdt als gevolg van uitval, gemiste aansluitingen en vertraging. ^LG
@NS_online
@HaasnootArie Ik neem aan dat dit is omgeroepen om jullie op de hoogte te houden en dat er dus geen noodzaak is de trein te verlaten. Ik snap echter wel dat het ook fijn zou zijn andere reismogelijkheden te horen als je wat vertraging krijgt. Ik zal dit voor je doorzetten! Mijn excuses 1/2
@MattiasVdl_BE
@JanBuyse1 @Dirk_Lauwers Het grootste probleem met OV in Vlaanderen / België is flexibiliteit.
Als je niet in een grote stad woont, mag je al tevreden zijn als je 1 aansluiting per uur hebt.
Heb je dan pech dat je bus / trein vertraging heeft, dan mag je een uur wachten op een volgende aansluiting..
@NMBS
@YoniVerhaegen Hey, de aansluiting is gegarandeerd zolang de vertraging minder is dan 5 minuten. Bij aankomst in Leuven was dit op 2 seconden na net geen 5 minuten. Je hebt daarna gehold om de volgende verbinding te kunnen halen. De trein is er met vertraging vertrokken, 2 minuten (1/2) ^Marie
@sjoerdvdbrinkk
@NS_online het lijkt erop dat jullie totaal niet je best doen om voor een omreisroute zorgen voor de werkzaamheden tussen Utrecht en Gouda. Gisterochtend problemen bij Schiphol, in de avondspits vielen meerdere IC’s Leiden -> Utrecht uit, en nu meerdere treinen Utrecht -> Leiden
@NS_online
@VikingonRails @HELU54878317 @aarclay melding over dat zwarte scherm intern doorgezet zodat deze storing verholpen kan worden. Daarnaast kan ik treinpersoneel in de trein niet benaderen voor het kapotte prullenbakdekseltje. Ook daarvoor heb ik een melding intern doorgezet. Bedankt voor het doorgeven en nog sorry 2/3
Pagina voor het laatst geupdate door allestoringen.nl