Balbao biedt globale communicatiestrategieën aan

© wj

Communicatiewetenschapper Davy Verhelst wil met zijn nieuwe eenmanszaak Balbao organisatoren en bedrijven ondersteunen in hun communicatieve aanpak.

(jvdv)

‘Naast mijn fulltime job in de communicatiesector start ik een zelfstandige activiteit in bijberoep’, licht Verhelst toe. Hij werkt als communicatieambtenaar van het Hamse gemeentebestuur, een functie waaronder ook het beheer van het meldpunt valt.‘Balbao wil zich profileren als een all-in communicatiebureau met de nadruk op het leveren en ontwerpen van kwaliteitsvol drukwerk en het uitwerken van trendy concepten voor evenementen. Alles wordt gemaakt op maat van de klant, maar met maximale aandacht voor ‘return on investment’.

Exclusiviteit en uitstraling zijn twee sleutelbegrippen waarmee Balbao rekening houdt bij de uitwerking van deze concepten. ‘Ik heb daarom de keuze gemaakt om me toe te spitsen op drie terreinen, met name ontwikkeling en opzetten van reclameboodschappen en promotiecampagnes, grafische communicatie met onder meer ontwikkeling van logo en huisstijl, ontwerpen van allerhande drukwerk, vormgeven van spandoeken, banners, vlaggen, belettering van bedrijfsvoertuigen en ten slotte eventmanagement’. Volgens Verhelst kan hij met de bundeling van deze drie activiteiten alle communicatiedoelstellingen van een bedrijf of een evenement op elkaar afstemmen.

‘Mijn klanten hoeven zich maar te wenden tot één onderneming om hun hele communicatiestrategie van a tot z in de praktijk te laten uit te werken. Daarnaast wil Balbao ook meedenken hoe sommige zaken efficiënter kunnen aangepakt of ingezet worden en er voor zorgen dat de budgetten ook doeltreffend worden ingezet’. Balbao zorgt onder meer ook voor gelegenheidsdrukwerk, logo-ontwikkeling, promotioneel drukwerk, grootformaat drukwerk en outdoor-drukwerk.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus