De perfecte customer journey voor uw hotelgasten

Start nu metCommissie besparenOnline distributie optimaliserenGasttevrededenheid verhogen

Integrale aanpak
Haal een complete sales-, revenue- & marketingafdeling in huis.

Branding

Branding

Advertising

Advertising

Distribution

Distribution

Analytics

Analytics

Integration

Integration

Image

Haal meer uit uw
Hotelmarketing, sales en revenue management

Boekingskosten verlagen, klanttevredenheid verhogen en omzet optimaliseren. Dát is waarmee MyBookings uw hotel kan ontzorgen. De customer journey van uw gast gebruiken we als leidraad om uw hotel optimaal te profileren. Door onze unieke integrale aanpak haalt u meer rendement uit uw sales, marketing & revenue-inspanningen.

Diensten
Integrale aanpak voor duurzaam resultaat

Meer directe boekingen, hogere gasttevredenheid en lagere distributiekosten voor uw hotel. Om dit voor elkaar te krijgen ontwikkelde we een strategie die bestaat uit vijf pijlers. De pijlers zorgen samen voor een integrale aanpak die voor elk type hotel, van boutique tot brands, naar duurzame resultaten leidt.
Branding

Branding

Vertel het verhaal van uw hotel. Perfect en uniform gepresenteerd op uw eigen site én alle omliggende kanalen.
Lees meer
Advertising

Advertising

Branding op orde? Trek gasten naar uw eigen kanalen met (meta search) advertising speciaal voor hotels.
Lees meer
Analytics

Analytics

Analyse is de basis van elke verbetering. MyBookings creëert inzicht voor het maken van onderbouwde keuzes.
Lees meer
Distribution management

Distribution management

De bezetting van uw hotel verhogen én de omzet optimaliseren. En dat gecombineerd met lagere distributiekosten.
Lees meer
Integration

Integration

Informatie geautomatiseerd en zonder omkijken door uw hotelsystemen laten stromen. De kunst van integreren.
Lees meer

Merken

Waarop we impact maken

Best Western Plus Amstelveen
XO Hotels Amsterdam
The Highlander Amsterdam
Urban Residences
The Alfred Hotel

Succesfactoren
Waarom MyBookings.com?

Overzicht, duidelijkheid en resultaat. Tientallen hotels vertrouwen ons dagelijks hun gedeeltelijke of hele online distributie toe. Deze hotels ondersteunen en ontzorgen alsof het ons eigen vlees en bloed is: daar genieten we van. Niet voor niets zijn de relaties met 'onze' hotels vaak voor jaren. In sommige gevallen zelfs al ruim een decenium. Het resultaat dat we jaar op jaar boeken ligt hieraan ten grondslag.

Integrale aanpak

U heeft op tientallen plekken (online) interactie met uw gasten. Al deze mogelijke touch-points met uw gasten managen is onze specialiteit.

Integrale aanpak

Ervaren specialist

Al ruim 18 jaar worden hotels door ons ontzorgd. Uw hotel profiteert daarom van alle best-practices die we ontwikkelen.

Resultaatverantwoordelijk

Onze aanpak is zo succesvol dat we deze op basis van no-cure-no-pay durven aanbieden. Hierbij zijn wij geheel resultaatverantwoordelijk.

Resultaatverantwoordelijk

Meer weten?
Laat uw e-mail adres achter en wij nemen contact met u op!